ده وب سایت جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و بنگاه‌ها

1) Open VC: Open VC یک پایگاه داده رایگان با بیش از 5000 سرمایه‌گذار در سراسر جهان است. برای پیدا کردن سرمایه‌گذار  شما فقط باید مرحله استارتاپ خود را تایپ کنید و فهرستی از صندوق‌هایی که در آن فضا در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند را دریافت خواهید کرد. پس از آن از طریق Open VC به صورت مستقیم می‌توانید صندو‌ق‌هایی را که می‌خواهید با آن‌ها همکاری کنید، فیلتر نمایید.

 

2) DecSend: شما می‌توانید با روشی مطمئن از DocSend برای ارسال فایل پیچ‌دک خود به سرمایه‌گذاران استفاده کنید. بهترین ویژگی این سایت این است که می‌توان ردیابی کرد چه کسانی فایل پیچ‌دک شما را مشاهده کرده‌اند و چه مدت زمانی صرف مشاهده هر اسلاید شده است.

 

3) Base Templates: Base Templates از شما در تهیه فایل پیچ‌دک، مدلسازی مالی یا ارتباط با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان سرمایه‌گذاران، پشتیبانی می‌کند. آنها همچنین در تهیه و طراحی پیچ‌دک اختصاصی به شما کمک می‌کنند.

 

4) Conda: Conda، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی برای تامین مالی شرکتی و سرمایه‌گذاری‌های شرکتی برای استارتاپ‌های اتریشی است.

 

5) PitchDeckHunt: PitchDeckHunt در پیدا کردن سرمایه‌گذار به شما کمک می‌کند. این سایت بیش از هزار نمونه فایل پیچ‌دک از بزرگترین استارتاپهای موفق (همچون اوبر، اسپاتیفای و ایر بی اند بی) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

6) LandScape: LandScape به شما این امکان را می‌دهد که نظرات بنیانگذاران استارتاپ‌ها را درخصوص سرمایه‌گذاران مطالعه نمایید.

 

7) Attio: اگر در حال اجرای یک فرآیند ساختاریافته سرمایه‌گذاری هستید، شما نیازمند یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هستید تا همه تعاملات خود با سرمایه‌گذاران بالقوه را پیگیری نمایید. Attio، یکی از بهترین سایت‌ها برای این کار است که در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید بخش سرمایه‌گذاری مختص خود را ایجاد و اطلاعاتتان راذخیره نمایید.

 

8) Carta: با Carta می‌توانید به راحتی جدول سهامداری خود را مدیریت نمایید و می‌توانید همیشه یک دید کلی داشته باشید که چه کسی مالک چند درصد از سهام شرکت و اوراق بهادار منتشره بوده و مدلسازی مبتنی بر سناریو را در این خصوص انجام دهید.

 

9) Crunchbase: Crunchbase، پلت‌فرمی برای پیدا کردن اطلاعات تجاری در مورد شرکت‌های خصوصی و عمومی است. در فرآیند جمع‌آوری سرمایه، از این سایت می‌توانید برای تحقیق در مورد سرمایه‌گذاران بالقوه استفاده کنید یا در مورد ارزش‌گذاری مناسب شرکت خودآگاهی پیدا کنید.

 

10) Founder Resources: Founder Resources، سایتی است که می‌توان جهت یافتن منابع و قالب‌های منتخب در مورد هر موضوع مرتبط به استارتاپ به آن مراجعه کرد. این پلت‌فرم همچنین یک بخش اختصاصی برای جذب سرمایه دارد که در آن می‌توان منابع و قالب‌های مختلف در این خصوص را یافت.